Agentūrų apyvartos

2015 m. 2014 m. Pokytis (proc.)
Agentūra Pardavimo pajamos /
apyvarta (Eur)
Bendrasis pelnas /
tiesioginės pajamos (Eur
Pardavimo pajamos /
apyvarta (Eur)
Bendrasis pelnas /
tiesioginės pajamos (Eur)
Pardavimo pajamos /
apyvarta (Eur)
Bendrasis pelnas /
tiesioginės pajamos (Eur
UAB „Viešųjų ryšių partneriai“ („VRP Hill+Knowlton Strategies“) 4.108.695,00 1.946.302,00 2.271.849,00 1.340.359,00 81% 45%
UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“ („vipcommunications“), „Grayling“ atstovai Lietuvoje 2.028.302,00 821.857,00 1.885.152,00 700.692,00 8% 17%
UAB „Integrity PR“ 894.866,00 669.723,00 961.650,00 720.092,00 -7% -7%
UAB “Gravitas partners” 1.370.865,00  428.292,00 1.769.151,00 353.872,00 -23% 21%
UAB “Idea prima” 1.254.400,00 391.262,00 1.671.263,00           489.144,00 -25% -20%
UAB “INK agency” 572.033,00           359.412,00 434.375,00 314.049,00 32% 14%
UAB “Euro RSCG PR” (“IDEA PR”) 710.170,00 351.432,00 683.801,00 331.256,00 4% 6%
UAB “BVRG” (“BVRG Burson-Marsteller”) 561.600,00 311.354,00 458.811,40 350.971,10 22% -11%
UAB „Ad verum“ 471.889,00 300.890,00 294.670,00 231.137,00 60% 30%
UAB „PIAR“ („PR service“) 483.774,00 285.460,00 367.751,00 223.555,00 32% 28%
UAB „Nova media LT“ 394.004,00 213.161,00 363.342,00 180.944,00 8% 18%
UAB „Komunikacija ir konsultantai“ 296.265,00 103.024,00 296.768,00 157.332,00 0% -35%
Viso: 13.146.863,00    6.182.169,00    11.458.583,40    5.393.403,10    15% 15%

* Pastabos:

Duomenys pateikti remiantis agentūrų Registrų centrui pateiktomis pelno-nuostolių ataskaitomis
Tiesioginės pajamos gaunamos iš bendrų pajamų minusavus projektų trečiųjų šalių išlaidas. Pelno nuostolių ataskaitoje tai įvardijama kaip „bendrasis pelnas“, nors pasaulyje priimta vadinti “tiesioginėmis pajamomis” („income fee“)

 

Comments are closed.