menu icon

2017 metais ryšių su visuomene rinka šoktelėjo aukštyn

2018 m. sausio 20 d.

2017 metais ryšių su visuomene rinka šoktelėjo aukštyn

2018 m. sausio 20 d.

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai (RSVA) priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2017 m. augo 15 proc., o bendroji apyvarta – 19 proc. Pernai 10 agentūrų, priklausančių RSVA, uždirbo 5,7 mln. Eur tiesioginių pajamų, o bendroji apyvarta sudarė 10,4 mln. eurų.

2016-aisiais pardavimo pajamoms sumažėjus 13 proc., jau 2017 m. ryšių su visuomene agentūros parodė spartų rinkos augimą.

„2017-ieji tapo lūžio metais – agentūros greitai prisitaikė prie pasikeitusių rinkos pokyčių ir sugebėjo pademonstruoti didelį lankstumą, pasiūlant klientams naujus komunikacijos būdus, priemones ir turinį. Ryšių su visuomene rinka, ko gero, keičiasi greičiau už kitas komunikacijos rinkas, turint galvoje komunikacijos priemonių ir būdų naujoves bei kompleksiškumą. Ir klientai tai įvertino. Lietuvos verslas vis labiau atranda ryšius su visuomene kaip komunikacijos priemonę, įvertina jos efektyvumą ir skiria tam didesnius biudžetus. Be to, verslui vis svarbesnė tampa reputacija, kuriai sukurti ir palaikyti būtina
profesionali ilgalaikė ryšių su visuomene specialistų pagalba“,– sakė RSVA tarybos pirmininkė Romualda Stonkutė.

Anot jos, nemažai įtakos ryšių su visuomene rinkos augimui turėjo ir bendras verslo rinkos augimas bei optimizmas. Šioje ciklo fazėje verslas natūraliai daugiau investuoja į komunikaciją. Verslai auga, jie turi atkakliau kovoti dėl pardavimų ir klientų, todėl jiems reikia efektyvių ir tikslių sprendimų. Be to, Lietuvos rinkoje aštrėja konkurencija dėl darbuotojų, todėl didinamos investicijos darbdavio įvaizdžiui ir vidinei komunikacijai. Šioje srityje ryšių su visuomene agentūros gerokai padidino savo pardavimus.

Dar viena ryšių su visuomene rinkai palanki tendencija – didėjančios investicijos į komunikaciją socialiniuose tinkluose. Bendrame ryšių su visuomene paslaugų pakete ši verslo dalis taip pat buvo linkusi augti.

Kaip stiprėjančią tendenciją ryšių su visuomene rinkoje R.Stonkutė paminėjo ir besikeičiantį verslo požiūrį į socialinės atsakomybės veiklą. Įmonės kuria ir investuoja į ilgalaikius, tvarius, socialinę vertę visuomenei nešančius projektus, kuriems įgyvendinti pasitelkiamos ryšių su visuomenę agentūros, rinkoje turinčios bene daugiausiai patirties socialinės atsakomybės srityje.

2017 metais RSVA toliau tęsė penkių ženklų profesinės veiklos ir paslaugų teikimo standarto diegimo darbus – agentūros gavo sertifikatus už savo praėjusių metų veiklą ir rezultatus. Šis Standartas leidžia rinkai įvertinti, kurios ryšių su visuomene agentūros laikosi visuotinai patvirtintos geriausios veiklos praktikos.

Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.