menu icon

Paskelbti geriausi „PR Impact Awards 2019“ projektai

2019 m. gegužės 31 d.

Paskelbti geriausi „PR Impact Awards 2019“ projektai

2019 m. gegužės 31 d.

Didžiausiame metiniame ryšių su visuomene profesionalų renginyje „PR Impact Awards 2019“ paskelbti komisijos ir publikos geriausiais išrinkti projektai.

Aistringų plojimų bangą sukėlė žinia, kad šiemet „Metų agentūros“ titulą komisijos balsai lėmė dviems Lietuvos agentūroms: „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ ir „Idea prima“. Pastaroji „Metų agentūros“ vardą iškovojo ir pernai.

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) ir Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) organizuojamame renginyje dalyvavusių beveik 200 komunikacijos profesionalų simpatijas pelnė ir „Publikos balso“ apdovanojimą“ laimėjo agentūra „Idea prima“, įgyvendinusi ir gyvai pristačiusi projektą „Jonas Basanavičius grįžta į Vilnių“.

Renginio konferencinėje dalyje publiką kaitino diskusijos „Meilės keturkampis“ dalyviai – scenoje ietis sukryžiavę keturių komunikacijos disciplinų atstovai. RSVA narys, „Agency 1323“ partneris Artūras Jonkus akcentavo kintantį ir ne mažėjančios svarbos ryšių su visuomenę vaidmenį, „Mccann“ strategas Tomas Bartninkas tvirtino, kad reklama šiame meilės keturkampyje atlieka svarbiausią – aistros – vaidmenį, „15 min“ rinkodaros vadovui Gediminui Galkaičius reikėjo mažiausiai įrodinėti žiniasklaidos svarbą šiuose tarpdisciplininiuose santykiuose, o socialinių medijų ekspertas Mindaugas Lataitis sutiko, kad socialiniai tinklai yra svarbiausia, bet kol kas jauniausia ir silpniausia grandis.

Užsienio pranešėjai daugiausiai dėmesio skyrė tam, kokią įtaką skaitmeninės naujovės daro visam komunikacijos laukui.

„PR Impact Awards 2019“ vainikavo paskelbti visų 14 renginio kategorijų nugalėtojai. (Visa lentelė – teksto apačioje).

Renginio komunikacijos“ kategorijoje pirmąją vietą laimėjo draudimo bendrovės „Gjensidige“ įgyvendinta komunikacijos kampanija „Travel insurance outdoor event in Vilnius – Gulliver”.

Geriausiu „NVO komunikacijos“ projektu išrinktas M. Čiuželio labdaros ir paramos fondo darbas „Sidabrinė linija“ – Žmogui reikia Žmogaus.

Integruotos komunikacijos“ kategorijoje daugiausiai tarptautinės komisijos balsų atiteko dar vienam „Gjensidige“ projektui „Travel insurance according to you. Not too big, not too small“.

Stipriausiu „Viešojo sektoriaus komunikacijos“ projektu pripažintas Vilniaus universiteto šiemet įgyvendintas jubiliejinis sumanymas „440th birthday of Vilnius University“.

Korporatyvinės komunikacijos“ kategorijoje komisija šiemet skyrė tik trečią vietą – REKVIEM.LT įgyvendintai komunikacijos kampanijai     „REKVIEM: national funeral service system“.

Geriausio “Darbdavio komunikacijos” projekto vardas teko Latvijos “ERDA Group” projektui “The beginning of a new journey”.

Nuomonės formuotojų ir virusinės komunikacijos“ aukščiausias apdovanojimas įteiktas agentūrai „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ už projektą „Game of Thrones Goes Viral“.

Skaitmeninės komunikacijos“ laurai atiteko agentūrai „Idea prima“ ir kampanijai „PETCITY | AMBASADORIAI“.

Efektyviausia „Vidinės komunikacijos“ kampanija išrinkta „Rimi Lietuva“ kampanija „#AmžiusNesvarbu“.

Socialinės atsakomybės projekto“ kategorijoje po lygiai aukščiausių balų surinko „Swedbank“ kampanija “Swedbank Finance Lab“ ir „Švaros brolių“ kampanija “Clean Driver” – abiems įteiktos pirmosios vietos statulėlės.

Pastaroji „Swedbank“ kampanija „Swedbank Finance Lab“ sulaukė išskirtinio įvertinimo bei pirmos vietos apdovanojimų ir kategorijoje „Inovacijos komunikacijoje“.

Šiemet pirmąkart organizuotoje apdovanojimų kategorijoje „Paramos projektų komunikacija“ aukščiausia vieta atiteko Latvijos „MRS grupa“ projektui „Squalio – YOUR Song and Dance Festival on YOUR Phone!“.

Visa apdovanotųjų geriausių komunikacijos projektų lentelė. Tęsinys po lentele.

RENGINYS
1 vieta. Gjensidige Travel insurance outdoor event in Vilnius – Gulliver
2 vieta. Maxima LT Grand opening of Maxima XXXX store
3 vieta. Idea prima Jonas Basanavičius is coming back to Vilnius
NVO KOMUNIKACIJA
1 vieta. M. Čiuželio labdaros ir paramos fondas „Sidabrinė linija“ – Žmogui reikia Žmogaus (the Silver Line – People need People)
2 vieta. Headline Agency Educational campaign “Try HIV stigma on“ (“Pasimatuok ŽIV stigmą“) for HIV disease and stigma awareness
2 vieta. Lietuvos širdies asociacija Heart Day in the Parliament 2018
3 vieta. Integrity PR It is normal to seek help
INTEGRUOTA KOMUNIKACIJOS KAMPANIJA
1 vieta. Gjensidige Travel insurance according to you. Not too big, not too small
2 vieta. Fabula Hill+Knowlton Strategies SEB Bank@Home
3 vieta. Nacionalinis automobilių klubas Success story of Dakar: „Proud to be Lithuanian”!
VIEŠOJO SEKTORIAUS KOMUNIKACIJA
1 vieta. Vilniaus universitetas 440th birthday of Vilnius University
2 vieta. Lietuvos Respublikos finansų ministerija KIEK (Eng. HOW MUCH)
3 vieta. Lietuvos Respublikos finansų ministerija Lithuania – Global Fintech Hub
KORPORATYVINĖ KOMUNIKACIJA
3 vieta. REKVIEM.LT REKVIEM: national funeral service system
DARBDAVIO KOMUNIKACIJA
1 vieta. ERDA Group The beginning of a new journey
2 vieta. Agency 1323 Career Lab at Western Union Lithuania
2 vieta. Rimi Lietuva #AgeDoesNotMatter (LT: #AmžiusNesvarbu)
3 vieta. META ADVISORY/ Swedbank “Come as you are!“
NUOMONĖS FORMUOTOJŲ IR VIRUSINĖ KOMUNIKACIJA
1 vieta. Fabula Hill+Knowlton Strategies Game of Thrones Goes Viral
2 vieta. Swedbank/META “1 year, 1 blogger, 1 bank – how we created Estonian biggest branded group”
2 vieta. Fabula Hill+Knowlton Strategies SEB Bank@Home
3 vieta. META Coca-Cola campaign created in Estonia spread over Europe
SKAITMENINĖ KOMUNIKACIJA
1 vieta. Idea prima PETCITY | AMBASADORIAI
2 vieta. Lietuvos paštas Lithuanian Post: LinkedIn communication
2 vieta. Idea prima LEARNING AND TEACHING DEDICATE TO THE DOG‘S DAY
3 vieta. Tolimojo keleivinio transporto kompanija/ Integrity PR Employer branding
VIDINĖ KOMUNIKACIJA
1 vieta. Rimi Lithuania #AgeDoesNotMatter
2 vieta. ERDA DIGITAL +\DVANTAGE OF INTERNAL COMMUNICATION
2 vieta. Bitė Lietuva/Integrity PR Internal launch of new BITĖ vision and values
SOCIALINĖS ATSAKOMYBĖS PROJEKTAS
1 vieta. Swedbank Swedbank Finance Lab
1 vieta. Švaros broliai “Clean Driver”
2 vieta. Swedbank/Integrity PR/ENTER The Green Light
3 vieta. ERDA Group “Latvia Works” – an employer movement bringing back home the missing Latvia’s workforce
INOVACIJA KOMUNIKACIJOJE
1 vieta. Swedbank Swedbank Finance Lab
PARAMOS PROJEKTŲ KOMUNIKACIJA
1 vieta. MRS grupa Squalio – YOUR Song and Dance Festival on YOUR Phone!
2 vieta. Gjensidige Insurance company awareness in the largest PanBaltic hiking events
3 vieta. General Financing “Your support – an extra power”

 

Šeštus metus surengtas „PR Impact Awards“ sulaukia vis didesnio ryšių su visuomene ir komunikacijos rinkos dalyvių įsitraukimo. Iš viso konkursui šiemet buvo pateiktos 83 paraiškos – net ketvirtadaliu daugiau nei pernai, o renginio bilietų paklausa viršijo pasiūlą.

Pasak renginio organizatorių – Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) bei Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) – kitų metų renginys „PR Impact Awards 2020“ sudarys sąlygas dalyvauti dar daugiau komunikacijos profesionalų.

 

Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.